Panaszkezelés

Panaszkezelés a felnőttképzésben

Panaszlap

A panaszkezelés lehetőségéről illetve a panaszkezelés folyamatáról ügyfeleinket a felnőttképzési szerződés megkötése előtt tájékoztatjuk.

Felnőtt hallgatóink sérelem esetén az oktatóhoz, az ügyfélszolgálati munkatárshoz, a felnőttképzési osztályvezetőhöz, illetve a szakmai vezetőhöz egyaránt fordulhatnak, aki a panasztételt szóban vagy írásban egyaránt köteles befogadni.

Panasz elektronikus levélben is benyújtható.

A „Panaszlap” kitöltése minden esetben kötelező, melyet vagy a résztvevő (írásbeli panasz), vagy az intézményünk munkatársa (szóbeli panasz) tölt ki két példányban (egyik lehet fénymásolat), és mindkét fél aláírásával igazolja a panasz benyújtását, illetve befogadását.

Amennyiben az írásbeli panasz nem a formanyomtatványon érkezik be, arról az intézmény munkatársa kitölti a Panaszlapot, és csatolja hozzá a panaszos beadványát.

A szakmai vezető a panaszt – jellegétől függően – kivizsgálja, egyeztet az érintettek között, a kivizsgálás eredményeként hozott intézkedést rögzíti a Panaszlapon, és ellátja aláírásával. Az intézkedés eredményéről a panaszosnak írásban kell visszajelezni, ennek felelőse a főigazgató.

A panaszlapok sorszámozott formanyomtatványok, megőrzésük csatolt mellékleteikkel együtt 5 évig kötelező.

A panaszkezelés részletes szabályozását a Debreceni Szakképzés Centrum 2015. július 1-én kiadott Minőségbiztosítási Kézikönyve tartalmazza, mely nyomtatott formában a DSZC Felnőttképzési Osztályán tekinthető meg.

A panaszkezelési formanyomtatvány kérhető az ügyfélszolgálattól ügyfélszolgálati időben személyesen a Debrecen, Fokos utca 12. szám alatti központban, az 52/437-311-es ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. email címen.

A Debreceni Szakképzési Centrum felnőttképzési ügyfélfogadási rendje:

hétfő:              8:00  –  15:00

kedd:               8:00  –  15:00

szerda:          13:00  –  15:00

csütörtök:      8:00  –  15:00

péntek:           8:00  –  12:00

 

Kérdésed van? Keress minket bizalommal!     felveszem a kapcsolatot