5 szokás a boldogsághoz

A mindennapjaink tele vannak jó és rossz szokásokkal, amiket sokszor nem tudatosan használunk. Szerencsére hatalmunkban áll megváltoztatni a rossz beidegződéseket, és a helyükre új és hasznos cselekvéseket beiktatni a hétköznapjainkba.

 

Testmozgás

Tudományosan bizonyított, hogy napi fél óra testmozgás pozitív hatással van a hangulatodra, csökkenti a stresszt és javítja az önértékelést. Ha nem vagy sportos típus, kezdd kicsiben. Sétálj a szabadban, vagy otthon is kipróbálhatsz pár jóga gyakorlatot.

giphy

Aludj jó sokat!

A több alvás bizonyítottan fokozza az érzelmeket, pozitívabbá tesz és még koncentrálni is jobban fogsz tudni az órákon. Az alváshiány ezzel szemben dekoncentrálttá tesz és hajlamosabb lehetsz a szorongásra is. Tehát ha legalább 7- 8 órát alszol minden éjjel, akkor rövid időn belül észre fogod venni a pozitív változást.

giphy 1

 

Social Media szünet

Mindannyian tudjuk, hogy a közösségi média káros lehet a mentális egészségünkre. A tudatos szünet kulcsfontosságú lehet, ha úgy érzed, túl sok időt lógsz a telódon.  Már napi pár óra kihagyás is pozitív hatással lehet rád.

giphy 4

 

Csinálj olyan dolgokat, amiket szeretsz!

Tegy olyan dolgokat, amiket szeretsz; keress magadnak olyan hobbyt, tevékenységet, amiben örömödet leled. Legyen szó sportról, festésről vagy sorozatnézésről, az a lényeg, hogy te jól érezd magad! Próbálj ki új dolgokat is!

giphy 5

 

Mosolyogj!

A mosolygás másokra is hatással lehet. Egy kedves mosollyal képes vagy arra, hogy javíts mások hangulatán. Így nem csak a te közérzeted lesz még jobb, hanem másoké is.

giphy 6

 

Íta: Zakar Brigitta

Képek forrása: https://giphy.com/

Kérdésed van? Keress minket bizalommal!     felveszem a kapcsolatot

×

Jelentkezzen Ön is pár hónapos,
ingyenes szakmai képzésünkre!

felnottek szakmai kepzese

Megnézem